رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نکته‌ی جالب آن است که بازیکنان اسپانیول نیز مدعی بودند گل رونالدو با کف پا و به صورت خطا به ثمر رسیده است و آن‌ها فرصت از پیش‌رو برداشتن مادریدی‌ها را داشته‌اند.

 

-شب گذشته تیم رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، به نتیجه‌ای بهتر از تساوی 2-2 دست نیافت تا با توجه به پیروزی قاطع حریف صدرنشین خود یعنی بارسلونا بر اتلتیکومادرید، اختلاف امتیاز این دو تیم به عدد 14 افزایش یابد و امیدهای کهکشانی‌ها برای قهرمانی کم‌رنگ‌تر از گذشته شود.

با این حال چند صحنه‌ی مشکوک در این بازی سبب شد تا رئالی‌ها خود را مظلوم جلوه دهند و تیم داوری را مسبب اصلی شکست خود معرفی کنند.

3-شاید‌ یکی از مشکوک‌ترین صحنه‌های این دیدار، صحنه‌ای بود که روی یک ارسال کرنر، سرخیو راموس به هوا بلند شد تا ضربه‌سر بزند اما خاوی لوپز با قراردادن خود در مسیر توپ، مانع از از اوج‌گیری مدافع کهنه‌کار رئال مادرید شد و توپ را با بازوی خود دفع کرد. بسیاری بر این باور بودند که حداقل جریمه برای این صحنه، اعلام یک ضربه‌ی پنالتی بوده است. این صحنه در دقیقه‌ی 29 نیمه‌ی دوم درحالی‌که نتیجه همچنان 2-1 به سود مادریدی‌ها بود رخ داد، اما متئو لاهوز اعتقادی به هند و اعلام پنالتی برای قوهای سفید نداشت.

 

2-در یکی دیگر از صحنه‌های مشکوک این دیدار، واکاسو مبارک، هافبک سیاه‌پوست اسپانیول می‌بایست از زمین مسابقه اخراج مش‌شد که لاهوز از این کار منصرف شد تا خوزه آگیره بدون درنگ مبارک را تعویض کند و از 10 نفره شدن تیمش جلوگیری کند.

1-در نیمه‌ی نخست نیز دفاع وسط تیم اسپانیول بر روی کایه‌خون مرتکب خطا شد و او را به زمین کوبید اما لاهوز دستور به ادامه‌ی کار داد تا این اسپانیول باشد که اولین گل بازی را بر روی همان توپ برگشتی به ثمر برساند.

نکته‌ی جالب آن است که بازیکنان اسپانیول نیز مدعی بودند گل رونالدو با کف پا و به صورت خطا به ثمر رسیده است و آن‌ها فرصت از پیش‌رو برداشتن مادریدی‌ها را داشته‌اند.

بدین ترتیب مدافع عنوان قهرمانی در خانه برابر تیم قعرنشین متوقف شد تا دیگر کم‌تر به آینده و قهرمانی امیدوار باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, ] [ 19:0 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید